måndag 2 februari 2009

Förkylningen och jag har gått en första rond och jag ropar inte hej, men jag känner mig segerviss. Om jag vinner den här matchen kan jag ge dig en nätkurs i Hur man lurar en förkylning. Den som känner mig kan invända att hypokondri är en av mina finesser, och att jag kanske i själva verket inte alls är på väg att bli förkyld. På det blir jag tvungen att svara: förvisso. Men, ändå.

Dagen idag började på ett efterlängtat sätt. När jag gick till jobbet ljusnade det. Det gav morgonen ett speciellt skimmer. Skimret försvann spårlöst när jag kom till jobbet och fick börja dagen med att brottas med en kopieringsapparat. Men, ändå.

Ikväll lyssnar jag på A Camp Colonia och håller med alla om att Nina Persson är både snygg och bra. Kan jag också ha en sån håraccessoar som hon hade i Skavlan?

2 kommentarer:

LindaLiten sa...

Jaaa det kan du!

Sara sa...

Linda: Men kan jag verkligen det? Du kan. Men jag?