onsdag 14 januari 2009

I ett huj

Det är torsdag imorgon. Tydligen. Jag tänker att det är måndag. Ungefär. Det har inte varit så tidigare, att veckorna har känts långa. Nej, tiden har gått fort. Men det här är ju ett skämt. Ska man inte hinna mer än komma till jobbet på måndag morgon, innan det är dags för fredagsfika?

Den rusande tiden till trots så gillar jag rutinerna. Gå iväg och komma hem. För att inte tala om äta lunch och dricka te. Vilken lyx. För övrigt kanske jag märker när måndagen går över i tisdag när jag få min nya almanacka.

En sak till, inte har jag berättat för dig om Mindfulness i vardagen av Ola Schenström? Givit ett slutbetyg? Jag måste göra det. Vilken dag som helst nu.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag väntar med spänning, för den boken hade jag tänkt köpa!

Sara sa...

Anna: Då ska jag försöka ta mig i kragen!