torsdag 2 oktober 2008

Te med honung

Typiskt. Kanske var det mitt ambitiösa tilltag att träna förrförra veckan, trots att förkylningen inte var helt ute ur bilden. Kanske är det ett nytt litet virus. Hur som, jag kan inte jympa ikväll. Jag är förkyld. Trist. Jag har ett träningssug nu. Jag tycker det är jättekul, får energi, blir glad och allt det där. Men nu måste jag stanna hemma.

Jag tar en vända till. Jag tebombar under eftermiddagen. Te med honung till och med. Maken fyller på echinaceaförrådet. I morgon mår jag bättre. För då ska jag gå på kurs. Mer om det senare.

3 kommentarer:

Maria sa...

Typiskt att träningssuget kommer när en är sjuk och inte när en är frisk...

LindaLiten sa...

Jag tebombar här med. Ingerfärs och citronte. Sjukan ligger och lurar, jag känner det i hela kroppen. Inte bra, Maken åker ju till USA på lör morgon. Hua för att vara ensam och sjuk.
Krya på dig.

Sara sa...

Maria: Ja, det är typiskt. Fast det kommer mest hela tiden nu. Härligt!

Linda: Inte bra, inte bra. Hua för sjuk med make i USA. Verkligen hua! Krya du också!