fredag 5 september 2008

Come back

Jag är lite chockad. Jag gjorde come back på jympagolvet igår. Friskis och svettis. Medelpass. Oj, oj, oj! Frågan var om jag skulle orka. Och hur det skulle kännas, att börja om från början.

Ovant. Utan styrsel. Inga passande kläder. Törstigt. Så himla.

Men också kul. Förstås. Nu ska här kommas i form.

Tydligen har även superbloggaren Linda K gjort comeback hos Friskis. Tur att vi inte bor i samma stad. Jag är inte större än att jag hade tyckt att det hade varit lite jobbigt om hon hade sett min jympaoutfit igår. Nej, det kommer ingen bild!

7 kommentarer:

Anna sa...

Bra gjort!

LindaLiten sa...

Sjuttsingen oxå, om vi bott i samma stad så hade jag hängt på. Jag behöver tvingas i form. Bra gjort Sara!!!

Maria sa...

Heja heja friskt humör det är det som susen gör!

Sara sa...

Anna: Tack!

Lindaliten: Tvång är det enda som fungerar. Tack!

Maria: Bra, heja på. Det behövs! :)

Linda K sa...

jag kan meddela att jag inte heller ser särskilt hipp ut på gympagolvet.heja oss! :D

Kajsa sa...

Heja Sara, bra jobbat!

Sara sa...

Linda K: Å. Det glädjer mig!;) Ja, heja oss!

Kajsa: Tack!