måndag 21 april 2008

Vårstädning

Byter ut min röda tulpan mot några gula vårblommor. Fotade under morgonens upptäcksfärd med sonen. Jag har också lagt till några av mina nyare bloggfavoriter i vänsterkanten. För att du också ska kunna hitta dit. Jag har dem i min lista hos bloggkoll.se. Ett förträffligt sätt att hålla koll på när favoriterna uppdaterar.

Att hitta nya bloggar är inte svårt. Men att hitta riktiga pärlor är klurigt. Just nu gillar jag verkligen Anna, Kajsa och Lina. Och så lillasyster och snygga väninnan förstås. Men var är bloggarna jag ännu inte har läst? De som kommer att bli mina framtida favoriter? Är det någon som har ett tips?

4 kommentarer:

molodi sa...

Kolla in bloggen; http://modeologi.blogspot.com/
som behandlar mode ur en mer akademisk synvinkel. Länken nedan är av särdeles hög kvalite :) http://modeologi.blogspot.com/2008/01/alltod-lika-aldrig-lika.html
jaha, så var man recencerad akademiker då!

Sara sa...

Tack för tipset. Vad roligt att läsa! Roligt att se andra typer av modebloggar...

För en kort sekund trodde jag att det var du som hade börjat blogga. Men du kanske är för akademisk nu!?;)Jag tror du skulle vara en perfekt bloggare. Klok och vacker. Kan det bli bättre?

Susanne sa...

Kika in hos mig om du vill ;)

Sara sa...

Susanne: Det ska jag genast göra!:)