onsdag 3 oktober 2007

Tar det lugnt

I natt har jag sovit bra. Halleluja! Det var första gången på länge. Trots det är jag trött som bara den. Kanske har det något med graviditeten att göra? (Där var jag allt lite ironisk.)

Min dag hittills har bestått av meditation (lyssnar på en cdskiva som guidar, annars skulle jag direkt börja planera veckohandling, julklappar eller något annat viktigt.), bloggläsning, vila och bokläsning, små portioner av snäll mat och så ett fantastiskt mail från en fantastisk vän. Det sistnämnda var verkligen dagens höjdpunkt.

Härnäst blir det vila igen. Måste ladda inför sista rycket på jobbet imorgon. Har tänkt städa ur på förmiddagen och sedan tacka för mig. Nu känns det helt rätt att i stället omfamna det som komma skall.

För ett litet välmåendetips, klicka här!

Inga kommentarer: