onsdag 3 oktober 2007

Oj då

Jag somnade och sov som en stock i drygt två timmar. Men vad skönt det var att bara kunna göra det! Vi får se om jag känner mig piggare ikväll eller om sömnbehovet just nu helt enkelt inte går att fylla.

Nu ska jag skriva mail en liten stund innan sonen kommer från dagis. Då ska jag pussa på honom och bygga ett legotorn.

(Det här inlägget låter precis som ett sånt där rosa blogginlägg som alla människor lägger in på sina bloggar dagligen: Bla, bla, bla, en tur på H&M, bla, bla, bla, titta på Greys Anatomy ikväll, bla, bla, bla, bakat en äppelpaj -mums!. Fattaru vad jag menar? Jag hoppas att den här bloggen inte håller på att bli rosa. Men jag tänkte bara att den kunde få leva upp lite nu när jag slutar jobba. Att jag kunde ta mig i kragen och skriva inlägg lite oftare. Måste fundera lite på innehållet. Och kanske byta lite färg. Rött är väldigt likt rosa.

2 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Inget ont om rosa bloggar, eller Grey's tack! ;D

Sara sa...

Tittade in på din blogg Fröken Nina och fattade direkt vad du menade. :) Rosa är helt ok. Givetvis. Och Grey´s med. Grät floder i onsdags!