fredag 27 juli 2007

Kampen fortsätter

I kampen mot sakerna rapporteras följande tingestar ha offrats igår:

OBS! Känsliga läsare varnas. Konflikten mellan Sara och Sakerna är så pass allvarlig att även en och annan present åker rakt ner i loppislådan eller, om det vill sig riktigt illa, sopsäcken.

  • Ett överkast för dubbelsäng
  • 18 böcker av olika slag, så som kokböcker, facklitteratur och romaner
  • Ett frågespel om Sagan om ringen
  • Ett annat spel i trä
  • Ett par mockaballerinas typ
  • Ett par sandaler också kända under namnet Stinky

Inte så mycket kan tyckas. Pga av bakandet av kaka och ätande av den samma, tillsammans med gäster, var tiden för kamp ganska knapp. Annat är det idag när vi har barnvakt och förhoppningsvis släpvagn och en tur till soptippen på eftermiddagsschemat!

Moahahahaha Moahahahaha Moahahahaha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var sista gången jag köper en present till din famij. (barn undantages) Förresten var det ett tråkigt spel, har för mig att jag förlorade...

Sara sa...

Det var väl inte du som köpte det spelet? Det var ju jag. Som köpte det till min man. Och som igår la det i loppislådan. Åt min man.