tisdag 15 maj 2007

Idag

Jag har:
  • mailat två vänner vid halvsjutiden i morse. Den ena storknade över den tidiga timmen, den andra reagerade inte. Kanske för att hon själv oftast skickar mail före 7.30.
  • gråtit en skvätt.
  • doftat in våren efter gårdagens regn. Härligt!
  • druckit jättemycket vatten.
  • ätit två av chefens kanelbullar eftersom han inte är inne idag.
  • saknat min syster.
  • gäspat precis hur många gånger som helst.
  • cyklat till dagis och till jobbet och hem på lunch.

Jag ska:

  • tydligen jobba även efter lunch.
  • skynda mig hem efter jobbet eftersom maken ska träna.
  • tvätta kläder som ska med till Rom.
  • bada och fila mina fötter så att de tål dagsljus.
  • skriva listor på vad jag måste göra.
  • gå och lägga mig tidigt.

Jag är:

  • jättetrött.

Inga kommentarer: