onsdag 16 september 2009

Hej!

Jag funderar på om jag ska blogga lite igen. Jag har landat på ett nytt ställe i Lilla Staden. Flytten var stor och omständig, men nu är vi här. Så glada och nöjda. Inget mer packande i kartonger. Mycket mer snickrande och målande. Men kanske finns det tid och lust för skrivande. Varje kväll uppstår också ett litet vakum, när det står klart att inte heller denna kväll har den ack så välkända punkten på agendan: hundpromenad. Ingen i familjen behöver längre rastas. Det är tomt och väldigt sorgligt. Kanske kan jag skriva mer om det. Om jag börjar blogga lite igen.

5 kommentarer:

Anna sa...

Nämen hej!
Välkommen tillbaka, om det nu blir så.

Anonym sa...

Det skulle verkligen uppskattas!! Kram

Ida sa...

Skulle var kul med renoveringsblogg. Förstår att saknaden efter kvällspromenaden känns...

Llinda G sa...

HEj!
Kikade in och såg att du kanske var tillbaka. Kul! Har saknat dig.
Kram Linda

Sara sa...

Tack för glada tillrop. Lite bloggande när andan faller på kan väl inte skada? Renovering kanske, det är en idé.

Kramar!