söndag 11 januari 2009

Efter bröllopet

Jag jobbar igen. Bra eller dåligt för bloggen? Vi får väl se. Med hjärnan full av jobbtankar söndag kväll, tar jag den lätta vägen och skriver om film. Nu igen. Är det inte mat, så är det film, i den här bloggen. Kom med nåt eget mänska!

Jag har inget eget att komma med. Utan, ger dig: Efter bröllopet. Som vi såg, maken och jag. Med Mads Mikkelsen och Rolf Lassgård. Den har du väl sett! Vi hade inte det. Jag tyckte den var riktigt bra. Den hänger sig kvar. Går inte riktigt att släppa. Även om jag gärna vill. Hittar verkligen en öm punkt. Skaver.

Jag fick den med en tidning, om du inte har sett den kan du få mitt ex. Hör av dig så skickar jag.

3 kommentarer:

Anna sa...

Den skaver hos mig med, fortfarande. Och det var nog tre månader sedan jag såg den.

En mycket bra film!

Maria sa...

Den är bra. Så att det gör ont. Blir låg bara jag tänker på den.

Sara sa...

Anna: Det var det!

Maria: Ja, den är hemsk.