tisdag 17 juni 2008

Stajlad

Min personliga stylist bloggar min sommargarderob idag. Jag bad henne om tips för ett tag sedan, och nu presenterar hon hur hon vill se mig klädd i sommar. Här, här och här kan du titta på Saras sommarstass. Som vanligt mitt i prick.

"Jag har tagit med några grejer som jag tror att du redan har. Jag har även uteslutit vissa saker baserat på den du är."

En stilsäker kompis med stort modeintresse borde alla ha. Dessutom hjälper hon mig att packa. Som en skänk från ovan, just idag.

5 kommentarer:

Kajsa sa...

Men du vilken lyx! En personlig stylist minsann... Det skulle jag inte säga nej till. Jag kollar din kompis blogg ibland, och hon är verkligen stilsäker.

Vilka fina klädkombinationer hon valt ut åt dig. Du kommer vara snyggast på semestern!

Trevlig sommar!

lina sa...

Men så lyxigt!!! Vart ska du åka? Ha en kanonsemester!!!

Anonym sa...

Underbart med en sådan kompis! Själv har jag en dotter som fyller liknande funktion. :)

C. Meow sa...

Var in på hennes sida och imponerades över vilken snygg mix hon plockat ihop. Verkligen genomtänkt och med dig i tanken :D

Hoppas semestern matchar garderoben

Sara sa...

Kajsa: Ja, hon är väldigt duktig på stajling. Visst var det snyggt!? Trevlig sommar till dig också!

Lina: Jag har varit i Ungern en vecka. Det var en riktig kanonsemester!

Gunilla: En dotter funkar ju lika bra!:)

Camilla: Ja, visst var det bra? Hon har ett genuint modeintresse som jag ofta drar fördel av. Det är toppen!