torsdag 22 maj 2008

Hur läckert som helst

För ett par veckor sedan berättade Anna att hon äter blåbär i sin frukostgröt numera. Efter att ha läst om Supermat i min blogg. Jag tycker det är hur läckert som helst. Att man når varandra via bloggarna. Så snabbt. Och att man får veta det sen. I en kommentar.

Idag fick jag en kommentar på ett gammalt inlägg som jag skrev om att gråta till tv-serien Barnmorskorna. En kommentar från Linnéa. Som visar sig vara den som jag tittade på och grät. Det var hon som födde. På tv. Visst är det fantastiskt? I bloggvärlden är allt möjligt.

Å, det är så läckert. Eller hur?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser nu "Du är vad du äter" som har som grund den hemlige kocken egentligen. Där får man bra tips om sunda bra saker man kan äta. Då slipper man ångest man får av den andra boken! Skall testa göra egen ekologisk glass snart, har sluta köpa fusk varianterna!

Anna sa...

Bloggvärlden är hur stor som helst, och samtidigt så liten.

Jättehäftigt, tycker jag också.

Sara sa...

Jenny: Jag har inte läst Du är vad du äter. Kanske måste kolla den för tips. Jag tyckte ändå att Den hemlige kocken gav en del inspiration till vad man kan äta.

Låter härligt med ekologisk hemgjord glass!

Anna: Jag är fascinerad av fenomenet! Och tycker det är kul att vara med! :)