söndag 13 april 2008

Med hopp om en kopp té

Skön söndag och vi väntar långväga besök. Inget bloggande idag men väl i morgon, när del två i serien Testar Tradera kommer.

Däremot måste en teälskare som jag passa på att länka till Ankis blogg Köpstopp idag. Om jag förstår instruktionerna rätt deltar jag då i utlottningen av ekologiskt, rättvisemärkt grönt té. Ett lotteri ger söndagen en alldeles lagom av spänning. Delta du med!

Senaste nytt: Gissa vem som vann? :) Välkomna till mig på en kopp ekologiskt té längre fram i veckan!

4 kommentarer:

Ida sa...

aha, låter intressant med ekologiskt te.

Kajsa sa...

Nu tävlar jag också! Jag följer Ankis blogg, särskilt under köpstoppet förra året tyckte jag det var oerhört intressant. Faktum är att det var där jag hittade till din blogg, om jag inte minns fel.
Ha en trevlig söndag!

Kajsa sa...

Jamen du vann Sara, grattis!

Sara sa...

Ida: Ekologiskt té är intressant, och gott!

Kajsa: Jag gillar Ankis blogg och följde den under hela köpstoppsåret. Hennes tankar om konsumtion har påverkat mig mycket.

Och: Jag VET! Jag vann! Det är första gången jag deltar i en bloggutlottning. Det gav mersmak...:)