onsdag 16 januari 2008

Riskfyllt uppdrag

Jag måste åka och handla lite och jag är vansinnigt sugen. På något gott. Vad som helst går bra. Dessutom är jag trött, känner mig som en dålig mamma och tycker synd om mig själv eftersom maken ska träna ikväll. Bara så där. Ingen amning som hindrar där inte.

Jag försöker hota med indraget lördagsgodis. Men det låter bara lamt just nu. Det här kan sluta hur som helst.

Senaste nytt: Det gick bra. Jag mutade mig med en tidning och lite gott bröd och är nu hemma igen. Välbehållen.

4 kommentarer:

Ida sa...

Torkad frukt! Det får du väl äta?

Sara sa...

Har tuggat två torkade fikon idag. De smakar sådär, köpta på halva priset efter jul, men vad gör man inte?

Ida sa...

Jisses. Fikon på halva priset låter verkligen halvdant.

Sara sa...

Eller hur!