fredag 4 januari 2008

Födelsedag

Det här blir nog min bästa födelsedag någonsin. Jag har redan fått:

1. Världens bästa uppvaktning vid sängen av min son. Malåmaleva, sjöng han. Alldeles ensam, eftersom maken smugit iväg till jobbet tidigt.

2. En komplimang som gjorde mig glad.

3. Två grattistelefonsamtal, varav det ena var högst oväntat. Mina vänner uppmärksammar min ojämna födelsedag, det tycker jag är fantastiskt.

Nu går jag och köper tårtingredienser. En med godis på ska det bli. Tycker sonen.

4 kommentarer:

Ida sa...

Grattis! Jag har försökt ringa men du svarar inte, ska prova igen...

Sara sa...

Tack! Jag var på vift!

Anna ser dej sa...

Grattis i efterskott! Jag tycker det låter som du hade en härlig födelsedag. Den första som tvåbarnsmamma. Och ändå lyckades du få till en så stilig tårta... Imponerande:D

Hipp, hipp, hurra för dig, Sara!

Sara sa...

Anna ser dej: Tack snälla! Tårtan var väldigt...söt. Diskuterade recept med sonen! Då blir det lätt så!