tisdag 18 december 2007

Nu får det vara nog

Hade sprängade huvudvärk igår kväll och kände mig färdig för tippen. Barmhärtig vän med egna huvudvärksbesvär skänkte en alvedon till mig, men den räckte inte. Ja, jag vet, jag skulle ha tagit två. Sömn behövs. Svårt att fixa just nu bara. Det känns bättre idag, efter en natts upphackad sömn.

För att undvika mer huvudvärk tar jag nu tag i projekt Skapa ordning här hemma igen. Jag har fokuserat på annat de senaste sex veckorna och de tar poäng efter poäng: sakerna. Jag letar vantar och har jagharvälinteglömtnågotviktigtpapper-ångest alldeles för stor del av dagen. Och varför hänger det fortfarande kläder som jag inte tycker om i min garderob? Nej, nog var ordet. Nu skrider jag till verket.

2 kommentarer:

Mitt ljuva Hem sa...

hej!
kikar in,hittade till din blogg via "notbuying"
tråkigt att det andra paret du fick va likadant!!!
kika gärna in hos mig.
www.ekonomisktsinne.blogspot.com

Sara sa...

Ja, hör och häpna det tredje paret med, men det tog jag aldrig hem. Öppnades i butiken och sedan tog jag pengarna och gick till Lindex! Välkommen hit, jag kikar tillbaks!