tisdag 27 november 2007

Systra utmanar

Min syster ber mig svara på ett antal frågor. Jag gör givetvis det. Hon är ju min syster!

Vad gjorde du för ett år sedan?
Jobbade, hämtade-lämnade på dagis, förbannade mörkret som höll på att knäcka mig.

Fem snask jag gillar:
Mörkmörk choklad, kanelbullar, Gott & blandat, Kinapuffar, vaniljfudge.

Fem sånger som du kan hela texten till:
Jag vet inte på rak arm, men är ganska bra på texter, dock inte lika bra som lillasyster... Jag kan en del svenska schlagers, hits från 90-talet och barnvisor i massor.

Vad skulle göra om du vore miljonär?
Studera mer, utan tanke på att det skulle tillföra mig något yrkesmässigt. Jag skulle utbilda mig inom hälsa, bara för min egen skull.

Fem saker som du gillar att göra:
Prata, fika, sova, skratta och jympa.

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Kamouflagemönstrat, neonfärgat, för tight, för kort, för dyrt.

Fyra favoritsaker:
Min handgjorda handväska, halsbandet med barnens namn, datorn och min cykel.

Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:
Åh, jag har så dåligt med bloggande kompisar. Jag skulle vilja att alla mina kompisar började blogga och gjorde den här utmaningen...

Inga kommentarer: