måndag 23 april 2007

På lunchen

Dagens lunchblogg (nu kan man väl börja tala om en tradition?):
  • Blev jättesen imorse pga klädproblem. Provade 17 olika outfits och fick ändå ta den gamla upphittade tunikan. (Men fick en komplimang när jag kom tilll jobbet, för att jag var så snyggt klädd!)
  • Sonen bröt ihop när jag lämnade honom på dagis. Trots napp och filt. Brukar aldrig hända. Han är lite känslig just nu. (Jag med!)
  • Har vårjackan idag igen. Känns bättre än vinterjackan. Hoppfullt.
  • Pga klädproblemen hann jag inte bre mackan som jag tog med till jobbet. Fick mumsa torra limpskivor på fikat. Köpta. Du vet ju vad jag tycker om det.
  • Har hävt ur mig en massa till chefen idag. Känner mig lättare. Och gladare.
  • Har förstått att det är Världsbokdagen idag. Tänker läsa extra mycket ikväll. Efter Anna Pihl.

Måste tillbaka. Hej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir förvirrad av dina bilder, tror att de hör till inläggen och att jag har läst dem.

Sara sa...

Du måste kolla ordentligt!

Anonym sa...

Usch ja. Känner igen klädproblemen. Har börjat rota i sambons garderob (synd att man inte är lesbisk då hade det nog funnits en större chans att hitta något där...). MEN, imorgon är det lön och kanske skulle man ta en sväng på stan och se vad som erbjuds. Kram från valen!

Sara sa...

Ja, kanske måste jag unna mig lite nytt. En kjol kanske, som jag kan ha i ROM!