söndag 22 april 2007

Hemma igen

Sonen och jag fick komma hemma igen för en timme sedan. Jag har givetvis varit och tjuvkikat lite redan tidigare (och hunnit nojja över både den grå väggfärgen, som såg lila ut, och den vita trappfärgen, som såg gul ut.) Kanske är det lyckan över att vara hemma igen, jag vet inte, men nu tycker jag det ser finfint ut.

Vi har annars haft en härlig all-inclusive helg hos mamma. Allt har ingått. (Förutom TV eftersom hon inte har koppla in digitalboxen än.). Sonen tyckte vi kunde flytta in för gott och jag är nästan beredd att hålla med. Nästan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Hoppas att allt är bra med dig och att du har haft en fin helg!

Vad roligt att fixa till hemma!:o)

Kram Liv

Sara sa...

Allt är bra med mig. Känns jätteroligt att vi äntligen har kommit till skott med operation måla trappan. Kram!