onsdag 25 april 2007

Inget speciellt

  • Det är tur att jag inte modebloggar och behöver fota min outfit varje dag. Mina klädproblem fortsätter och min klädsel blir bara mer och mer underlig.
  • Jag hade, i förvirring, stoppat dagens lunchlåda i frysen igår. Höll inte på att hitta den. Det gjorde att smaken faktiskt bara kan få betyget Sådär.
  • Burkchampinjoner är verkligen inte goda. Verkligen inte.
  • Jag har varit ute på altanen och konstaterat att det kommer en ny blombild snart, senast i helgen. En favorit är på väg att slå ut i rabatten. Alldeles för tidigt.
  • Inga attacker hittills idag.
  • Försöker skynda mig med boken Röd åklagare. Den är lite torr. Vet inte vad jag ska ge mig i kast med härnäst. Förslag?
  • Har fått nya numret att tidningen Hälsa på jobbet. Har blåjobbat och inte hunnit bläddra i den. Kommer att ta mig tid nu på eftermiddagen.
  • Är ledig imorgon. Och på fredag. Som alltid. Hur härligt är inte det?

Inga kommentarer: