tisdag 11 december 2007

Over and out

Jag hade tänkt skriva ett inlägg ikväll, ett riktigt inlägg, med substans. Men tiden bara rinner iväg. Jag jagar julklappar på nätet, fastnar i samma gamla idéer som jag har haft de senaste 10 åren - alltså kommer alla få samma sak av mig som de alltid har fått (fick du en bok ifjol får du en i år också!), jag springer ifrån och skär upp en macka, till, förvånas över den enorma hunger som amning leder till, försöker tänka, men hindras av ett tröttludd som ligger i min hjärna. Det blir inget mer idag. Jag ger upp.

Jag återvänder till sonens slutord vid läggningen idag: Idag har det varit en bra dag, mamma!

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag fick olika saker på temat "gravid". Det får jag väl inte i år också?

Sara sa...

Oj, din stackare... Det blir kanske inte så kul med gravidprylar i år igen! Men jag är ledsen - inga nya idéer har dykt upp i natt! ;)