onsdag 19 september 2007

Jag är fortfarande här...

Det var inte igår som jag skrev på bloggen! Jag har varit så fasligt trött. Jag trodde det var kört för min del. På energifronten alltså. Trodde jag skulle måste tillbringa den sista tiden i välsignat tillstånd under täcket. Men hör och häpna, idag fick jag ny energi. Varifrån kom den? Är det någon som har skickat den till mig? Hoppas den räcker oktober ut i sådana fall. Jag behöver vara i toppform i slutet av oktober...

Annars:
  • Jag försöker lära mig Facebook. För att se om jag behöver det. Är skeptisk.
  • Jag drömmer om nya kläder. Utstyrslar som innehåller midja. Och så ett par varmfodrade stövlar i skinn. Utan svullna vader i.
  • Jag jobbar. Fortfarande. Och idag gjorde jag stundtals ett bra jobb.
  • Jag försöker röra på mig. Svårigheten ligger i att hitta ett sätt att göra det utan att någon av alla krämpor blir för påtaglig.
  • Jag unnar mig massage. Och är en syn för gudarna när jag ligger över en stor boll och massören försöker göra sitt jobb.
  • Jag går hemifrån ibland, för att maken och sonen ska slippa mina utbrott. Stackars!
  • Jag försöker äta mycket trots att det bara får plats lite.
  • Jag får färre och färre plagg att välja mellan i garderoben. Dag för dag.
  • Jag har inte rensat ut något på ett par veckor. Men jag vet några saker som ligger risigt till.
  • Jag har min systers bildutmaning kvar den här veckan. Vet inte vad jag ska hitta på.

1 kommentar:

Ida sa...

Ja har också utmaningen kvar...tid...var är du?