tisdag 14 augusti 2007

Säng, säng, säng. Sova, sova, sova.

Plötsligt blev sömn prio Ett för min del. Vi sov dåligt i natt också. Sonen i nya rummet = extra spännande, maken med jourlarmet = extra pipande, jag med mina svaga punkter = extra grubblande.

Alltså får jag förlita mig på vår VCR ikväll. Jag kommer inte orka se Morden. Jag är glad om jag hinner ett Stiegkapitel innan jag somnar!

Jag laddar för en Husmorsemester till helgen och hoppas att lång tågresa tur och retur ger tillräckligt mycket ensamtid för att jag ska hinna ladda om. Sen vet jag att jag kommer att få härlig energi av familj och släkt som jag ska träffa. OBS! Måste köpa glansigt magasin att läsa på tåget.

Nej ett sista ryck nu, som maken brukar säga, innan sömntrollet tar mig.

1 kommentar:

Ida sa...

Jag såg halva morden....
Ja, skäm bort dig riktigt inför semestern, köp två magasin till resan!