onsdag 18 april 2007

Lunchrapport

Hemmalunch idag igen. Vegetarisk pastasås med kikärtor, morot och cremefraiche. Framför datorn.

Jag rapporterar följande:
  • Jag hittade en säkert tio år gammal tunika i garderoben i morse. Långt in, långt ner. Jag har den på mig idag och känner mig fin. Toppen!
  • Det blåser kallt ute och jag måste ta på mig en halsduk när jag ska cykla tillbaka till jobbet.
  • Jag vet vad maken gör när han är hemma på lunch (före mig). Jag har stängt av hans gitarrförstärkare flera dagar i rad nu.
  • Martin och Cecilia är ett par. (Nej det menar du inte!)
  • Grannen har fått häcksaxdjävulen i sig. Jag bävar för att han ska ta bort alla buskar på deras tomt. Då blir det väldigt öppet.
  • TV 4s yogaprogram går även klockan 7.00 på TV 4+. Jag såg vinjetten idag. Kanske bästa av allt: finns även på nätet = titta när du vill. Om du vill.
  • Dagens fråga från Kay Pollak: Vem vill jag vara?
  • Brödet är slut. Jag måste baka. Igen.

Inga kommentarer: